14 Mac 2011

salam Isnin...

Dicatat oleh Cik Ina di 8:41 PG
Selamat pagi smua...hr ni aku agak kelam kabut skit..sb terlewat bangun..huhuhuhu..badan letih sgt sb banyak kerja yg aku buat sabtu ahad baru ni..aku sebenarnya plan nk puasa hari ni..lauk utk sahur smua dah ada..tapi tulah kitaorg tk terjaga pun..jaga2 dah azan subuh..adooo gan baju kitaorg laki bini tk iron lagi...apalagi mcm kilatlah aku pagi tadi..alhamdulilah sb skrg ni kan cuti sekolah..jalan adalah amat lenggang..bestkan klu mcm tu hari2..(wahai anak2 sekolah..cutilah lama2 lagi tau...hahahahahah).. sukahati aku je nk suruh budak2 sekolah cuti lama kan...teruk kan...alah gurau2 tk tkleh kot...hidup kena ceria !! Ok..meh nk citer skit..alkisahnya hari sabtu, setelah selesai breakfast merangkap lunch..my hubby ajak pi MATTA FAIR..padahal aku yg duk bising kt dia..hahahahha..lepas solat zohor kitaorg kuar dr umah..kitaorg parking keta kt komuter Batu Caves..kitaorg naik komuter ke stesen Putra..kita jalan skitlah nk ke PWTC tu..gile ko nk msuk KL bwk keta..kul brp nk smpai..silap2 MATTA FAIR tu dah tutup baru aku smpai...tkdelah..saje aku merapu..jgn marah tau...YA ALLAH msuk je PWTC punyalah ramai umat..aku dah patah semangat bila tgk kena bersesak2 mcm tu..tapi dah alang2 sampai, redah jelah...tapi skit punya sesak..kitaorg kt situ tak smpai 10 minit..terus kuar ke FOTOKEM..plan asal nk survey2 jer camera idaman my hubby ni..NIKON D3100..bila dah tgk..terus berkenan...so apa lagi....rembatlah 1...harganya...sesak nafas aku...tp my hubby kata kt luar lagi mahal...ikutlah janji hepi...
nilah dia NIKON D3100..tercapai juga hasrat my hubby nk milikinya...

kualiti gambar mmg best...mmg berbaloi2...
bila dah ada yg baru..yg kecik tu bertukar tangan..bertukar tuanlah.....

kini dia menjadi milik aku sepenuhnya...TQ my hubby sb bg kamera ni...

Disebabkan aku ni pgemar nugget..ptg semlm..aku buatkan ready stok utk kitaorg..yelah senang..time nk mkn jer terus bukak peti ais dan goreng...senangkan...sebelum tu kitaorg ada kerja penting...tapi aku tk snap gambar lagi..nanti aku snap..kitaorg dah cat entrance umah kitaorg gan kaler puple..i like...
ok..sini aku nk war2kan..sesiapa yg ingin merasai HOMEMADE NUGGET..bolelah order gan aku..500gram = RM10...berminat call 019-3463635 - Ina..penghantaran percuma sekitar KL..HOMEMADE NUGGET..bersih, halal dan yang penting tiada bahan pengawet....

3 ulasan:

NM02 on Selasa, 15 Mac, 2011 berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
NM02 on Selasa, 15 Mac, 2011 berkata...

welcome to nikon club

Cik Ina on Selasa, 15 Mac, 2011 berkata...

Tq NM02..kitaorg budak baru belajar..silalah bg tunjuk ajar...hehehe

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez