21 Mac 2011

Mood yang tk kunjung tiba....

Dicatat oleh Cik Ina di 12:31 PTG
salam dan selamat tengahari smua....tgk tajuk tuuuu..sungguh tk bole blah..awatlah aku jadi lagu tu..kira seminggu aku tk update blog aku ni..yer aku kebizian yg melampau..aku perlu settle kan sesuatu..jadinya minggu lepas aku berjaya menyelesaikannya..Alhamdulilah..minggu ni aku tk tahu mcmne..sbnya hr ni aku rasa tkde mood btul..smpai tghri ni pun..mood aku msh weng2..mungkin sb aku tk dapat tido semlm..pala pun tk center..tp alhamdulilah aku msh bertahan sb hr ni aku berpuasa...keja opis bole tahan byk jugalah hari ni..tapi mmg btullah aku tkde mood langsung..masa pun lambat jer berlalu..apalah nk jadi gan aku ni...harap2 hr ni jelah aku mcm ni...aku tu ibarat mcm kucing tulah..cute je kan...hahahhah...sabtu ahad tk g memana..hujan kan..cuma g JJ cari buku kt MPH..selebihnya duk umah sambil santai2...

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez