04 Mac 2011

Esok CUTI....

Dicatat oleh Cik Ina di 12:58 PTG
Salam...tengahari baru aku terhegeh2 nk bukak blog..apa nk buat hr ni bzzz sikit..almaklumlah bos ada...pagi2 tadi aku dh kena taip report projek yg dia bg pada aku semlm..bila siap semua..ingatkan rileks lah..rupanya ada lagi 1 report yg kena buat..nasib baiklah surat masuk hari ni kurang..klu tk mahu aku bersilat nk buat smua tu..alhamdulilah aku dapat settle kan smua tu tapi mmg berpinar jugalah mata aku ni..lenguh btul..rasa nk geliat puas2..hihihihi..apa pun nk buatkan..adatlah cari rezeki....esok sabtu ahad..saat yg aku tunggu2..byk plan dah ada dlm pala otak aku ni..mudah2an aku dapat lakukan smua plan2 aku ni..moga ALLAH permudahkan smua ni..TUNGGUUUUUU!!!!!!!!!

p/s :-mata aku tkdelah mcm kucing kt atas ni...hehehe

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez