25 Mac 2011

Bila demam...

Dicatat oleh Cik Ina di 11:37 PG
Salam.. apa khabar???aku alhamdulilah dah sihat dah..tambah sihat bila hari ni hari jumaat..hahaha gile pemalas aku ni kan..alah aku tahu smua org suka bila tiba hari jumaat kan..yelah esok lusa cuti..bolelah nk beristirehat santai2 kan..aku plan utk esok dah ada..harap2 menjadilah..yelah kadang plan baik punya..tup2 rasa malas lak..ok tgk tajuk..bila demam...aku mmg klu bila demam mulut akan payau..mulalah cri mknan yg manis2..mcm baru ni..gigih oooo buat chocolate cake..konon nk buat mcm cupcake tapi tk mjadilah pulok..tp next time cuba lagi..tp walaupun rupanya hodoh tp series sedapppp bagi tekak akulah....teringin punya psl sanggup buat cake mlm2 buta...






ni aku tk tahulah nama dia apa..klu tk salah aku buah gemia..ye ke??aku belasah jer..oooo manis sungguh buah ni..ni aku belasah sorang2..sikit aku tk bg my hubby..tipu2..tkkan lah aku tk pelawa my hubby kan..dia yg tk mau..dah dia tk mau..aku balunlah sorang..untungkan...tp jgn klu dengan buah durian/manggis/mata kucing...my hubby sapu dulu...favourite dia tuuu..sebut durian..byk dh tgk org jual durian...bolehlah beli kan...demam pun dah baik....hehehehehe.....

1 ulasan:

2a2i on Isnin, 28 Mac, 2011 berkata...

Kek coklat selalu terliur...asalkan coklat rupa x penting...

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez