02 Mac 2011

Barang wajib ada kat umah...

Dicatat oleh Cik Ina di 10:26 PG
Salam...skrg baru aku bole bertenang skit..kerja2 dah aku settle kan..korang dah breakfast ke??aku nyaris2 tersedak tadi..nasib baik aku mkn roti jer..klu mkn nasi lomak mahu berterabur...yelah tgh aku mkn..tiba2 bos muncul..tk tahulah aku dr mana..terkujatlah aku...skrg bolelah jenguk2 blog pulak..haaa tgk tajuk tuu..mmg barang2 ni kena wajib ada kt umah aku..mmg tk terputus bekalan..ni lah antara barang2 penting bagi kami berdua...
madu amazing dari DCL..mmg ckup serasi dgn kami berdua..bila rasa2 tk sedap badan mcm nk demam..selsema..terus makan ni..insyaallah..terus ok..mmg kami amalkan mkn hari2 sebelum g opis..
yg ni dry sheet dari COSWAY..aku mmg ckup suka menda alah ni..byk tlg aku..umah aku kan tingkat 14..sudah tentulah berdebu kan..tu pun aku tk bukak sliding, dia punya debu bukan main..klu aku bukan tk tahulah mcmne..sabtu ahad bolehlah aku sapu gan mop kan..klu hari keja, aku rasa payah sikitlah..penatlah...jadi menda alah ni byk tolong aku..ambik sehelai,pasangkan pada wiper dia tu..aku tolak 1 umah..smua habuk melekat pada tisu tu..kan menyenangkan keja....

yang ni wet punya..wangi..bau lemon..fungsi dia pun sama..aku suka guna wet sheet ni bila time nk lap kabinet tv,console table, meja mkn gan meja solek..tk payah nk guna kain basah atau span..bagi aku ni lebih memudahkan kerja..bagi akulahhh kan...

ni tkyah aku pkenalkan..gerenti smua tahu kan..bedak miyami..aku pakai ni jer..tk mampu nk pakai yg mahal..muka tk lawa tkde guna nk pakai yg branded2..biar muka tk lawa janji hati baik tak kacau org kannn...hehehe..

2 ulasan:

nn on Jumaat, 04 Mac, 2011 berkata...

tak mahal pun, dengar cerita miyami ni bagus. lagi ok kan daripada beli yang mahal-mahal tapi kualiti nan hado ;)

Cik Ina on Isnin, 07 Mac, 2011 berkata...

btul tu nn..akak guna dah lama jugalah..setia pada miyami ni..

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez