10 Mac 2011

Dating...

Dicatat oleh Cik Ina di 3:15 PTG
Salam...Dating???hehehehe..kebetulan ada hal tadi..aku kuar gan my hubby..teruslah lunch sekali..lama dah tk mkn bersama waktu kerja..so kitaorg mkn kt food court jusco wangsa maju..dah alang2 ada area sana kan...

ni aku punya..air cincau..mula2 aku mnum air ni..adooo tawar yang amat..aku agak dia tk bubuh gula..tahulah gula mahal tp agak2lah kan..pastu my hubby g mtk tambahkan air gula skit..barulah ok...
ni my hubby punya..laici kang.. aku klu laici kang suka air dia jer..anak beranak dia kt dalam tu kureng..

ni pun my hubby punya..nasi goreng ayam sambal..bole tahan juga nasi ni...

ni baru aku punya...rasa dia...bolelah..dah time lapar..apa yg ada semua sedap kan...pas mkn aku ada beli big apple tp aku tinggalkan dalam keta..tk bwk naik opis..seganlah..yelah mende sikit kan..klu org tgk tk bestlah....ok..aku nk intai2 blog jap....


2 ulasan:

NM02 on Jumaat, 11 Mac, 2011 berkata...

hi awak, saya perasan dalam traffic blog saya, awak ada singgah ye. tq ye sebab sudi jengah, jom kite tukar link.. leh tukar citer dan pendapat.

ai dah follow yu. kalu sudi, follow la ai plak ye.. *__*

salam perkenalan dari saya

Cik Ina on Jumaat, 11 Mac, 2011 berkata...

hai..sy suka baca blog awak..salam pkenalan dari sy juga...

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez