09 Mac 2011

Assalamualaikum...

Dicatat oleh Cik Ina di 8:00 PG
Selamat pagi semuaaaa...awal lak aku rasa bukak blog hr ni..tkpe2 kebetulan tgh free ni kan..hari ni dah rabu baru aku terhegeh2 nk update aktiviti sabtu ahad aku..giler pemalas aku ni kan...biarlah..hahahahhha...minggu hr tu agenda aku penuh gan makanan..adooo aku dah terbabas diet nasi..huhuhuhu..tkpe2 nanti diet balik...(biasalah nk sedapkan hati)....

ni dia HOMEMADE NUGGET aku...yg pasti halal,bersih dan tiada pengawet...

sedap di makan time panas....
donut ni utk mnum petang..makan lak time hujan...adooo sedap tu..tk gebu sgt mcm tuan dia...hahahahaha...
Lauk2 kt bawah nilah yg buat aku terbabas diet..dah lama aku tk buat sambal ayam..sekali buat..terus tkleh tahan..my hubby kata makan jelah..apa lagi aku pun lupakan sekejap diet aku tu...









ni lak beg yg aku tempah gan kawan aku..k.zah ....semlm aku dapat..aku suka sgt gan beg ni...pasni leh tempah lagi...korang klu nk tempah apa2 beg atau tudung..jenguk2lah blog kwn aku tu..gerenti korang puashati..aku dapat jer semlm terus pakai...oklah nanti aku sambung lagi..settle keja dulu....byeeeeeeee...

1 ulasan:

2a2i berkata...

tq,tq promote blog k.zah nie....so be free to visit......
http://2a2i.blogspot.com/

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez