06 Disember 2010

Sabtu yang penuh gan agenda...

Dicatat oleh Cik Ina di 10:36 PG
Salam..cuti ke??aku kerja wooo..rajinlah katakan..jap lagi nk g ukur sogo jap..hahahaha..sabtu hr tu pepagi buta kitaorg g servis keta..yelah dh ckup time..ingatkan kita yg awal rupanya ada lagi yg awal..lama jugalah tunggu turn kitaorg...aku smpai tersenguk2 tahan mgantuk..mmg boringlah..
tuan empunya keta yg gigih menunggu dengan sabar...

bila dah selesai servis kitaorg pegi kedai tayar lak sb my hubby nk tukar tayar laling dia...masa tu dah nk kul 11..nasib baiklah juga diaorg ni buat keja cepat jugalah..


kitaorg mmg nk cepat sb nk ke Tampin, N9..ada kenduri kawin kt sana..mmg rushing gile..kul 1.30 kitaorg bertolak dr KL..highway lak jem..merangkak2..alhamdulilah sampai juga kitaorg kt taman bukit tampin 3.45ptg..gambar kt umah kenduri tk snap sb aku segan...hihihihi..mkn kejap jer tapi sembang tu yg lama..bertolak balik ke KL kul 6ptg..smpai KL dlm kul 8..sian kt my hubby..demam2 pun sanggup jalan jauh...smpai umah..buat apa yg patut terus landing..penat sgt2..ahad pulak ada 1 jemputan kawin kt putrajaya..tapi kitaorg tk g..my hubby msh tk sihat..so berehatlah kitaorg kt umah..esok cutikan..lehlah smbung rehat lagi...

2 ulasan:

Tihara on Rabu, 08 Disember, 2010 berkata...

segan kan nak snap pic ikut2 dan ni :)

Latina on Khamis, 09 Disember, 2010 berkata...

btul tu Tihara...

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez