30 Disember 2010

Benci..menyampah..meluat...

Dicatat oleh Cik Ina di 10:23 PG

Salam...ni aku nk luahkan perasaan aku..aku dah tk tahan..dan aku ckup bersabar dah ni...selama ni apa yg mangkuk hayung tu buat aku byk senyap tapi kali ni aku dah tk sabar...apa dia ingat dia best sgt ke??blahhh lah kooo...tk yahlah ko nk tunjuk baik..smua dah tahu perangai ko tu...tkyahlah ko nk berlakon baik..sedangkan hati perut ko hijau....cuma 1 pesan aku..apa yg ko buat ALLAH tu maha ADIL..tunggu jelah pembalasan nanti....aku ni sikit punya sabar dengan tindakan mangkuk hayung ni..sb aku masih waras lagi...tk payah ko nk pertikaikan gaji aku..bukan ko yg bayar gaji aku...dan bukan aku mkn gaji ko...bangang punya mangkuk...berkat sgt ke gaji ko tu???bwk2lah bertaubat...

3 ulasan:

budak yg bosan on Khamis, 30 Disember, 2010 berkata...

lebih kurang cerita saya jugak...hmm...tunggu je lah pembalasan nya nanti..

piNky LuCiA on Sabtu, 01 Januari, 2011 berkata...

sabar3. =)

Latina on Isnin, 03 Januari, 2011 berkata...

kerana sabarlah sy masih bertahan smpai skrg....

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez