24 Disember 2010

Seronoknya bila Jumaat...

Dicatat oleh Cik Ina di 8:51 PG
Salam...Gumbiranya hati aku bila tiba hari Jumaat..yelah sabtu ahad cuti..tambah lak aku hepi sgt2 sb family nk dtg..diaorg skrg ni on the way..hari ni pun aku half day..sabtu ahad gerenti penuh gan agenda..sb ma gan abah aku plan nk g shopping gan ziarah family kami..walaupun aku ni duk KL tapi aku segan nk g berjalan umah sedara mara..mungkin sb kitaorg tk brp rapat..alang2 ma gan abah aku nak g..aku leh lah join sekaki..ehh bukan sekaki..2 kaki...hehehhee..
ni dinner kitaorg semlm...ni aku punya....

nasi goreng kampung gan telur dadar pilihan my hubby kesayanganku...

bandung cincau utk my hubby...epal asam boi utk aku...air suam utk kami berdua...


0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez