20 Disember 2010

Kita Hanya Mampu Merancang.....

Dicatat oleh Cik Ina di 1:36 PTG
Salam...kita hanya mampu merancang tapi ALLAH yang menentukan segalanya...aku redha atas apa yg terjadi...seperti yg dijadualkan..aku patutnya kena hadiri kursus btn..tapi disebabkan kejadian tu..aku terpaksa tarik diri..frust btul aku..yelah segala persiapan aku dah settlekan..mesti tertanya2 kenapa kan....YER..aku terjatuh dan kaki aku terseliuh..mungkin ada hikmah smua itu berlaku..aku redha walaupun aku terpaksa menanggung kesakitan yg teramat sgt...sekurangnya kesakitan yg aku alami dapat menghapus dosa2 aku..seminggu aku mc..dan hari ni baru aku msuk keja dgn kaki yg msh sakit tp still bole jalan walaupun terhenjut2..aku kena kuat nk lawan smua ni..aku tkkan tunjuk kelemahan aku..oklah tu yg mampu aku cerita..mood aku tk brp ok lagi..nnti aku dh ok..baru aku syok bercerita..tapi aku tk sabar nk tunggu hujung minggu ni..family aku nk dtg umah aku..wah..mesti meriah umah aku nanti.....

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez