30 November 2010

Alhamdulilah....

Dicatat oleh Cik Ina di 4:27 PTG
salam...alhamdulilah aku semakin pulih..aku dapat rasakan badan aku dah kembali seperti biasa..Terima kasih Ya ALLAH kerana menyembuhkan aku..Terima kasih juga buat ma gan abah kerana bersusah payah mencari penawar..oh ye..jumaat lepas aku balik kg aku..balik Tganu..last balik masa raya pose itu hari..balik tk lama..cuti aku dah tkde..rindu wooo kt kg..yelah aku ni kan org kg...bila dah ada kt sana hilang terus diet aku...yer aku kalah dengan masakan mak aku..sedap sungguhlah..btullah kata org masakan ibu adalah yg terbaik....hr ni gan esok aku ada kursus..tapi aku still masuk opis..bukan rajin mana pun kan...hahahahah..dalam maknenya tu..cite bab balik kg..aku kagum gaklah gan pembangunan negeri aku ni..makin maju..pesat membangun..dah ada TGV kt Mesra MALL..walaupun aku bukan org Kemamam tapi apa yg penting adalah Terengganu...patutnya TGV patut ada kt Kuala Terengganu kan...yelah sb aku kan org KT!!!dulu org kata tganu ni negeri mundur lah..tp skrg ok apa...aku bangga jadi anak tganu...oklah aku nk get ready nk balik..hujan lak kt luar ni..nnti kita smbung balik..

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez