29 Oktober 2010

Penat yang teramat sgt...

Dicatat oleh Cik Ina di 4:01 PTG
salam...tkde mood tapi nk update juga..mmg aku penat..sb aku br pindah work station aku..sebenarnya aku tk plan pun nk pindah tapi pagi td time smpai opis aku tgk dlm partion aku ada telefon intercom..gile btul..klu nk pasang pun..gilah bubuh kt tmpat lain..dahlah tu pakai plug aku..habis aku nk on pc mcmne??kang aku kata bodoh nk marah..tapi lain kali bk buat keja tnyelah org dulu..manalah aku tak hangin...intercom tu dipasang sb pasni opis aku akan guna axcess card..tk kose aku asyik keja nk jwb minatang tu..lagi 1 yg aku hangin tu..of courselah tmpat aku nnti tkde privasi..sapa2 suka hati leh msuk tmpat aku..sb sampingan pun ada juga..tapi time nilah aku nk pindah kan..sepagi tadi aku sorang2 angkat brg2 aku..lembik rasanya..sakit 1 badan..skrg ni ada lak yg tk puashati aku pindah...suka hati akulah..yang penting aku buat keja aku..dan bukan dia yg bayar gaji aku kan..nyah ko anasir2 jahat!!!! hahahahhaha...
tmpat baru aku ni best..tenang jer aku kat sini...

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez