27 Oktober 2010

Masih tak jumpa yg dicari2...

Dicatat oleh Cik Ina di 2:18 PTG
salam...hr ni lewat update blog..bukan apa pagi td ada jamuan kecik kt opis ni....ni pun aku baru balik dr sogo gan reject shop..tgk tajuk..sebenarnya aku cari cover utk sofa L-shape aku..nmpak gayanya kena lah aku tempah atau aku jahit sendiri..sebenarnya masa msuk umah dulu aku dah jahit cover sofa tu..tapi kaler dia krim..so aku takut nmpak kotor..jadi aku rasa better aku tukar ke kaler yg lebih gelap..tklah aku susah hati klu kotor kan..puas aku cari tkde apa yg aku nak..jadi nilah hasil rembatan aku tadi...



ni pesanan dari my hubby...

ni pun utk my hubby...ni lak makanan time jamuan tadi..

nasi lomak bungkus jer...

kuih-muih..ada juga rojak buah tapi aku tk ambik sb aku skrg berpantang mknan yg masam2...

2 ulasan:

shaniza on Selasa, 02 November, 2010 berkata...

hai na...duduk kat maner plak...sebelah kak hajah ke?

Cik Ina on Rabu, 03 November, 2010 berkata...

alah depan bilik k.sha dululah..

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez