01 November 2010

Kebiasaan...

Dicatat oleh Cik Ina di 12:28 PTG
salam..kebiasaan..hr isnin mmg malas kan..sabtu ahad tkdelah rehat mana pun..byk keja nk kena settle..masak pun cincai2 jer..sabtu lepas balik dr pasar aku mtk my hubby stop kt kdai perabot..saje nk usha2 meja console(btul ke eja ni??lantaklah..)aku dh lama idamkannya..mula2 tk mau ambik..tp time tu tgh promosi..rembat jugalah..gambar aku tk snap pun..alhamdulilah tercapai juga impian aku nk memilikinya..heheheehe..sabtu mlm tu kitaorg keluar bertiga..BERTIGA??? tkdelah adik lelaki aku ada tido kt umah..so dia teringin nk mkn pizza..pegilah kitaorg..Q sikit punya lama..aku gan sakit kpala berdenyut2 lak time tu..rasa nk termuntah pun ada...disebabkan sakit kpala sgt2 aku ambik jelah gambar..mkn pun tk seberapa..


0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez