20 Oktober 2010

Dapat juga akhirnya....

Dicatat oleh Cik Ina di 1:53 PTG
salam..suspen tak tajuk???hehehehe...tkde apa pun..sebenarnya aku ni tingin lama dah laksa ni..tapi nk cari yg btul2 sedap ni payahlah..yelah alang2 nk mkn kan mesti nk yg sedap gan kena gan tekak kita kan..bila nk beli jer..tiba2 jer konfius..terus batalkan niat..semlm balik keja ada juga tnye my hubby nk mkn laksa tk utk mkn mlm..cepat2 my hubby geleng kpala..bila my hubby tk mau automatik aku pun tk belilah..pagi tadi masa cuci mata kat blog kak AI terliur btul aku tgk laksa dia buat..aku pun apa lagi..time lunch tadi turun cafe tapau laksa gan nasi ayam..nasi tu utk mkn mlm..rasa malas nk masak mlm ni..tu yg tapau siap2..

mmg puashati bila dapat mkn yg diidamkan...byk ke??tkdelah mangkuk tu yg kecik..alhamdulilah kenyang aku hari ni...hehehehe

2 ulasan:

A.I on Rabu, 20 Oktober, 2010 berkata...

Haha...dapat gak kau makan laksa tu (^_^)

Latina on Rabu, 20 Oktober, 2010 berkata...

tulah kak ai..nikmat btul dapat mkn..hehehe...

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez