26 Oktober 2010

"Dia" buat hal lagi....

Dicatat oleh Cik Ina di 9:14 PG
salam dan selamat pagi smua..dah sarapan??jgn salah sangka gan tajuk tu..saspen je kan..tapi mmg aku geram yang amat..kerana sikap manusia yg pentingkan diri sendiri....
telah menyusahkan kitaorg semua...meh nk citer..pagi tadi..masa azan subuh..tiba2 loceng amaran kbakaran berbunyi..tapi tkde kbakaran pun..bila dh mcm tu lif smua tk bergerak..bila aku kuar umah nk g keja..tgk2 lif msh tk bergerak..smua org turun melalui tangga..ko bayangkan dah ler tangga tu gelap..aku ni duk tingkat 14..adooo nasib baik time turun..klu time naik aku tk tahulah..yg aku kesian ialah budak2 kecik..mulut diaorg tk henti2 cakap letih2..kesian btul..ni smua angkara asap rokok..berasap sgt..smpai pencegah kbakaran detect ingatkan ada kbakaran btul..tu yg myebabkan loceng tu bunyi...bila loceng bunyi..semua lif akan stop lah..letihlah klu asyik mcm ni..nilah risiko klu duk umah tinggi2 ni kan..tapi apa nk buat..ni jer umah yg mampu aku beli..so kena terimalah....smpai opis aku rasa kpala aku pusing2 jer..nasib baik akak opismate aku offer nk belikan aku sarapan...alhamdulilah..


nasi kerabu gan daging bakar...

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez