18 Oktober 2010

Serangan " M "

Dicatat oleh Cik Ina di 1:41 PTG
salam..tghari baru terhegeh2 aku nk updates blog..skrg ni penyakit " M " tgh melanda di tambah lak dengan simptom2 jiwa kacau..tk ke huru hara namanya...apa nk jadi ni???aku selalu pujuk diri aku..THINK POSITIVE!!!..tapi sekeras mana hati org p'puan ni ada kalanya akan cair juga..mcm aku jugalah..bila time pujuk diri sndiri tu beria2 kata walau apa org nk kata pun..lantaklah..katalah..aku dah tak kesah...tapi bila tk kena time..bila aku fikir balik..btul ke aku ni tak kesah??time nilah jiwa kacau..selalunya aku akan nangis puas2 sorang diri..tapi klu dah tak tertahan barulah aku cri my hubby...klu bole aku tk nklah nangis depan my hubby...khidupan kita ni sarat dengan ujian kan...ALLAH nk uji kekuatan kita menangani segala ujian darinya...dan yang paling penting..ALLAH tidak memberi apa yang kita harapkan tetapi DIA berikan apa yang kita perlukan....

Tghari tadi tk tahu nk lunch apa..turun cafe..melilau jer cari menu yg best..smua biasa jer...malas aku nk fikir tapau nasi ayam jerlah..tgk2...smua malas aku nk fikir..nasib baik bole tahan juga nasi ayam ni...alhamdulilah selamat dah nasi ayam tu mendarat dlm perut aku...hehehe...



Kordial mangga ni aku tapau dari umah...dah mmg tabiat aku klu pi keja kena bwk 2 jenis air..1 air kosong..1 lagi air manis...jimat tu klu bwk sndiri..btul tk??berat??tkdelah..apa sgt nk berat klu bekas besar tu kan...janji tepuk dada tnya selera masing2 kan...

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez