21 Oktober 2010

Rutin harian...

Dicatat oleh Cik Ina di 1:30 PTG
salam...dah lunch ke??aku hr ni tapau juga dr cafe..tk masak pun...biasalah pyakit M kan..


nilah rezeki aku hr ni..untuk alas perut smpai ptg ni...rasa??usah ditanye soalan cepumas tu..hahahhaha...ok berbalik pada tajuk kat atas...sajelah aku nk tunjuk sebahagian dari tugas aku kt opis ni..skrg ni projek byk dah hand over..so aku leh lah rileks skit..klu tk tkde makne rileks tau..tugas aku tkdelah susah mana..takat buat surat apa yang patut..panggil meeting..aku ok jer..sekurangnya berkat gaji yg aku dapat bulan2..klu takat mai opis tk buat keja..sembang dr pagi smpai ptg..baik tkyah kan !!!

potong siap2 alamat..tk kose aku nk tulis tgn..

bila dh tampal kasi kering kejap...

masuk surat..terus cop..

dah bole despatch pun...

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez