10 Ogos 2010

Takde tajuk....

Dicatat oleh Cik Ina di 9:26 PG
salam dan selamat pagi...semlm aku EL..sakit kepala sgt2...hari ni pun msh melelong jer..aku asyik sapu myk angin kt dahi...perasan tak klu minggu lepas aku byk cerita mgenai emosi..emosi aku terganggu...tapi itu smua tk jadi masalah pada aku..tu cuma luahan hati aku..tapi adalah 1 perkara yg btul2 buat aku terguris hati..tapi tulah manusia ni bukan tahu betapa sensitif hati org bila tkde zuriat ni...msh cbuk2 nk tnye..sekali tnye tkleh ke??pastu cbuk banding2kan gan org lain...sapa yg tk mau anak??smua nk..tapi dah tkde rezeki apa nk buat??tu semua keja ALLAH...kita hnye mampu usaha gan ikhtiar..ALLAH yg tentu segalanya...tu pun tk leh fikir ke??klu ank tu leh buat sendiri mcm buat kek lama dah aku buat...napelah susah sgt org nk faham keadaan mcm aku ni...jgn smpai aku bertukar jadi raksasa dah ler...susah pulok atromen nk mai...

ok...lupakan hal yg tkde manafaat tu.....minggu lepas aku tak g memana..aku tumpukan pada menjahit sarung sofa aku..aku mmg minat mjahit tapi aku cepat bosan..tapi alhamdililah langsir umah aku ..aku yg jahit..tak yah nk bazirkan duit upah org..biarlah jahit bodo2 pun..janji cantik pada mata aku..umah aku kan...menjahit sarung kusyen ni mmg mancabar btul..susah aku nk cakap...tak terluah dek kata2..hahahahahahah...tapi bolelah..my hubby kata ok..ok lah tu kot.....pastu aku cuba buat key chain felt utk anak buah aku..kbetulan my hubby nk poskan brg yg diorder oleh kakak dia..so aku tumpang sekali menda alah ni...ni utk anak buah aku...



0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez