12 Ogos 2010

Alhamdulilah....

Dicatat oleh Cik Ina di 8:02 PG
salam...alhamdulilah hr ni hr ke 2 kita berpuasa..amacam semlm??ok ke??byk ke membeli kt bazar ramadhan??biasalah kan..semlm hari ptama berpuasa..so nafsu membeli mesti tinggi kan..bila tgk..smua teringin kan...semlm balik keja terus aku gan my hubby singgah bazar ramadhan dekat umah sewa kitaorg dulu...awal2 lagi my hubby dah sound..HANYA RM10 SAHAJA...yelah yg nk mkn hanya kitaorg berdua aje..buat apa nk beli byk2..nnti membazir...punyalah ramai org smpai nk berjalan pun susah..aku bgtau my hubby aku malas nk jalan smpai hujung..beli lah apa yg bkenaan..so my hubby belikan keow tiaw goreng utk dia..mee goreng utk aku..popia goreng gan sedikit desert..tak smpai RM10 pun kitaorg belanja..waaa ini sudah menjimatkan...balik umah aku cuma bancuhkan air jer gan goreng keropok lekor..org tganu klu nk mkn mee goreng mesti nk kena ada keropok baru " kena gu "...aku ni walaupun duk merantau kt KL..bumi tganu tetap di hati cuma rezeki utk berkhidmat di bumi tganu tkde..jadi aku tak penah lupa mknan tganu ni...gambar makanan berbuka semlm ilek..malas nk snap..teruk kan aku ni....alhamdulilah kenyang juga kami walaupun ala kadar..untuk sahur lak..aku pun tnyelah my hubby sb bulan puasa ni aku akan msk ikut selera dia..aku??no idea..so dia request nak nasi goreng..kul 4.15 pg tadi aku dah kelentang kelutung kat dapur gorengkan nasi..saje aku tk masak dr mlm sb nak yg fresh...pun tkde gambar...hihihihi...tu jelah menu kami bdua..hari ni???kul 5 karang baru nk mikir....

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez