24 Ogos 2010

14 Ramadhan...

Dicatat oleh Cik Ina di 7:52 PG
salam...alhamdulilah pejam celik dah 14 hr kita berpuasa..kejap je masa berlalu...pasni raya lah pulok...cuti aku dh apply...apply awal2 senang...takut nnti ada lak manusia bzbody yg buat part time...hihihi dalam maksudnya tu....ada aku kesah???persiapan raya aku adalah sikit2..ingat hari minggu ni aku nak g sogo cari baju gan seluar my hubby...biskut raya pun nak buat juga..bole ke??plan punya banyak..tapi takut tak menjadi je..insyaallah bole rasanya...aku skrg ni dah buntu tk tahu nk masak apa time sahur..bila tanya my hubby...jawapan dia sama..tak tahu...tambah lak skrg ni dia baru baik demam..smua mende tak lalu..penat aku mikir nk msk apa...kang aku ikut selera aku..dia tk mkn lak..kesian pulak kat dia...semlm balik keja kitaorg g bazar kat jalan kuching...meriah btul bazar kt situ..mcm2 ada...tapi taklah aku beli smua kan...ni jelah rezeki berbuka kami semlm...





untuk sahur lak...penat aku mikir..aku buat nasi goreng jelah..kbetulan chicken wing yg beli kt bazar tu ada lagi 2 ketul...



tu jelah rezeki kitaorg semlm...nasi goreng tu tk hbis pun..aku dah msukkan dlm peti ais..bila nk mkn entahlah...hihihi...

4 ulasan:

2a2i on Selasa, 24 Ogos, 2010 berkata...

posa-posa tunjuk makanan terasa laparlah pulak ehhh....

Cik Ina on Selasa, 24 Ogos, 2010 berkata...

alah mkanan org miskin jer k.zah...

Atia Adina on Khamis, 26 Ogos, 2010 berkata...

Hi. Salam ramadan...
gamabr no dua tu murtabak eh???
Ayah saya penggemar murtabak..tapi taste dia tinggi..dia suka murtabak raja jer..yang tebal 2 inci tu...
: )

Cik Ina on Jumaat, 27 Ogos, 2010 berkata...

salam atia..ha ah tu murtabak..tulah menu sy & husband klu bulan pose ni..sedap gan mengenyangkan..hehehe..murtabak raja mmg berbaloi klu beli..sedap...

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez