25 Ogos 2010

15 Ramadhan...

Dicatat oleh Cik Ina di 8:50 PG
Salam dan selamat pagi...hari ni gaji..tapi tk bermakne bole suka suki nak belanja..kena ingat..banyak mende nk kena settle...duit tol gan myk keta sudah pasti kan...duit utk anak2 buah lagi...baju utk my hubby pun tak beli lagi....tkpe sabtu ni kita g beli ye....tahun ni aku akan balik 2 negeri sb bulan pose ni aku tk balik kg aku..thn ni raya turn umah my hubby..lagu raya bila nk kuar kt radio ye..tak dengar lagi ni...skrg dah 15 pose..semlm bukak pose aku tk g bazar pun..sb nya my hubby suruh habiskan nasi goreng yang sahur tu..huhuhu...takpe sb dia tk mau membazirkan..so aku panaskan balik nasi goreng tu..tapi aku sempat lagi goreng cucur udang gan roti telur..sahur lak aku msk kari ayam..nk habiskan stok ayam dlm peti ais tu..pastu goreng ikan bilis gan kicap kipas udang...tu jelah menu kitaorg..my hubby mkn sikit je sb tak lalu kata dia..demam dia tk ok lagi lah tu...

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez