18 Ogos 2010

4 tahun yg lalu....

Dicatat oleh Cik Ina di 8:37 PG
Salam dan selamat pagi..4 tahun yg lalu pada tarikh ini aku menjadi hakmilik kekal my hubby..yer hari ni hari ULANG TAHUN PERKAHWINAN KAMI YG KE-4...cepatnya masa berlalu..banyak kisah suka duka kami lalui bersama..alhamdulilah kami berjaya tempuhi...aku berdoa agar perkahwinan ini kekal hingga akhir hayat kami dan dikurniakan zuriat sebagai pelengkap kasih sayang diantara kami berdua...

Untuk MY HUBBY...Selamat Ulangtahun pkahwinan yang ke -4..terima kasih yg tak terhingga kerana menyayangi...mengambil berat...mencintai sepenuh hati diri ini...tiada kata2 yang dapat diungkapkan melainkan..I love u Forever....

ok,,,semlm aku dapat parcel dari adik aku..nak tahu apa??hihihihi...



baru 2 pasang...nanti nk ajak my hubby pegi beli baju ready made lah...haaa ingat tak hr tu aku bgtau yg aku ada jahit sarung sofa umah aku..nilah hasilnya..walaupun tk seberapa..aku puashati..pasni leh jahit lain sb hr tu aku cuba2 jer dulu....

sebelum...........

selepas.................



belasah jelah kan...


1 ulasan:

shahrul anuar on Isnin, 12 Januari, 2015 berkata...

Salam..nk tempah bleh x dear..kalau bleh wasap kt no ni ye..0148477790

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez