30 Disember 2011

Hari ni hari jumaat..

Dicatat oleh Cik Ina di 11:51 PG
Salam..seronok kan hr ni..smua org hepi bila tiba hr jumaat..aku lah tu..aku skrg ni msh kt opis..rasa nk half day..sb aku adalah demam..sungguh tk tahan bila duk dlm aircond..dh ler gan selsema pakej sekali gan sakit kpala..adooo..tp nk balik gan apa ye??my hubby g site lak..naik bas??oooo tk sanggup mak..muntah hijau kang aku..harap bersabar ye ina..semlm mesti smua tgk tentang dhia kan..aku gigih ooo siap rekod..takut terlepas tgk..yelah kot2 smpai umah lambat..ending gitu je kan..mmg sehati sejawa lah dhia & zikir..melepas si rose tu..yg aku tk puas hati si mummy mak zikir tu..asyik duk syirik je..dah tu tk dapat balasan pun atas kejahatan dia selama ni.. geram btul..apa aku ni?emosi lak..menghayati btul aku ni..ingat ina..ni hnyalah drama..hahahaha..aku ni dah melalut dah ni..oklah selamat bercuti smua..kpd yg balik kg..hati2 di jalan raya..ingat org tersyang..aku kt KL je..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez