01 Januari 2012

Bye2 2011..Selamat dtg 2012..

Dicatat oleh Cik Ina di 3:33 PTG
Salam..Selamat tahun baru 2012 utk smua..semoga tahun ini akan terus memberi kegembiraan..sempena tahun baru ni,mesti korang smua ada azam baru kan atau azam tahun lepas yg tak sempat tercapai?aku mcm biasalah..seperti tahun2 lepas..hanya itu sahaja impian aku tak tercapai..semoga ALLAH tunaikan impian dan doa aku..semoga ALLAH bg aku & my hubby kekuatan utk menghadapi ujian ini..selain tu aku harap khdupan kami akan lebih baik lg..2011 terlalu byk kenangan manis yg tak mampu aku lupa spt first time jejak kaki ke masjidil haram..kaabah tersegam indah di hadapan aku..tk terucap gan kata2..hnya air mata yg mgalir mgambarkan betapa aku bersyukur krn dipilih..insyaallah ada rezeki kami akan ke sana lagi..aku berharap tahun baru ini memberi seribu kemanisan buat aku & my hubby..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez