19 Disember 2011

Repeat Order...

Dicatat oleh Cik Ina di 11:38 PG

Salam...senyum smua hr ni kan..almaklum lah hr ni gaji + bonus..apa pun alhamdulilah...aku pagi2 lagi dah transfer ke akaun lain..kan klu biar je kt situ..mulalah panjang jer akalan aku ni..baik kita beringat ye kwn2...alhamdulilah juga bisnes naget dah dapat sambutan..terima kasih kpd kak yanti & ct kerana sudi repeat order..ahad baru ni aku siapkan order..biasa sebelum ni org order tk byk bekas..leh rileks jer buat..tp semlm aku kena siapkan 5 bekas..alhamdulilah aku berjaya juga buat...aku puashati...aku skrg ni mood kureng lah..hormon ke??kadang aku rasa hangin je..malas nk beban pala hotak aku gan pkara2 remeh temeh ni..rasa nk jerit kuat2...nk buang smua yg terbuku di hati...tapi bole ke??nk jerit kt mana??kang ada juga kata aku ni tk ckup RM1...hahahahaha...oklah nk kuar jap lg..nk delivery Homemade Naget....

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez