12 Disember 2011

Saya rindukan beg ini....huhuhuhu...

Dicatat oleh Cik Ina di 7:56 PG
Salam dan selamat pagi...hari ni mood kureng lg..tk tahulah nk kata apa janji aku tk kacau org..berbalik pada tajuk kt atas tu..AKU KEHILANGAN BEG ITU....huwaaaaaaa.....aku betul terkilan sgt2 sb kejadian tu berlaku dalam umah aku...citernya gini...pagi sabtu tu dlm kul 4 pagi aku muntah2 gan pening kepala..mungkin tersalah mkn..aku mmg tk larat gile nk bukak mata..kebetulan lak tu..my hubby dah janji gan kontraktor & maintance umah untuk baiki bilik air master bedroom..so aku pun g tido dlm bilik no2..my hubbylah yg settlekan smua tu..dlm kul 10 smua dh siap aku pun bangun..mkn sikit2 alas perut..aku bgtau my hubby nk mkn ayam kampung kt cheras..dia kata ON..so aku pun bersiaplah..bila time nk pakai perfume..aku crilah beg aku tu sb perfume aku ada kt dalam tu..cari punya cari haram tk jumpe..frust aku..smua tempat aku cari..tkde..mmg dah sah..kena curi...my hubby bgtau ada sorang budak maintance tu yg dia rasa lain mcm..mata liar jer..dah tu mcm ambik brg jer..dia msuk dan kuar dr umah aku pun tk bgtau..sedangkan bos dia suruh tunggu..dia lak tergesa2 nk cabut..sampai hati ko ambik beg aku..dah ler aku syg sgt kt beg tu..dlm beg tu ada pencuci muka simply siti (putihlah ko pasni), perfume (wangi sentiasalah ko),baucer watson(shopping sakan ko)..beg gan brg2 aku leh beli lain tp aku terkilan sgt2 dah ler ko masuk umah aku tanpa salam..ko rembat lak brg aku..aku tk halal smua tu..biar ko sakit perut smpai bila2...bila aku tgk balik beg ni,,sedih jer aku..my hubby pujuk suruh tempah sebijik sama mcm yg hilang tu..tgklah mcmne nanti...sedih2 pun ahad aku still masak utk my hubby...


sup ketam..

sayur campur..

ikan talapia & tenggiri goreng..

cili tumbuk & durian serta ulam( gambar ulam lupa nk snap)...

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez