25 Oktober 2011

Nasib baik....

Dicatat oleh Cik Ina di 8:36 PTG
Salam dan selamat malam..dah dinner ke??aku??tak lalu nk mkn sb mulut dah payau..selsema dah myerang..harap2 tk melaratlah..mlm ni aku duk sorang2 sb my hubby dh kuar..g tolong member dia nk pindah..apa nak buat kannn...aku ni nasib baiklah esok cuti..dapatlah rest kat umah..badan ni dah seram sejuk nk demam..td pun kt opis aku duk tahan jer..tambah lak time balik kerja tadi kami berdua bermandikan hujan..basah kuyub..dah musim hujan kan skrg ni..kenalah ambik risiko basah klu kebetulan pi opis gan moto...pasni aku nk cadanglah pd my hubby..gilir2 gan keta..faham2jelah KL ni klu gan keta..tk larat aku nk menunggu..oklah aku nk rehatlah.....kepada mereka yg beraya esok..hepi deepavali...

2 ulasan:

Risik Resepi on Jumaat, 28 Oktober, 2011 berkata...

kite doakan awak cepat sembuh...

Cik Ina on Jumaat, 28 Oktober, 2011 berkata...

terima kasih Risik resepi...

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez