17 Oktober 2011

Tak de tajuk bole????

Dicatat oleh Cik Ina di 3:45 PTG
Salam dan selamat petang...takde idea lah skrg ni nk mgarang..payah benor nk mulakan...jiwa kacau masih menganggu..tp buat tk tahu jelah..kang makin di layan makin mjadi2..sabtu ahad tkde g memana..plan nk g Halfest kt PWTC..tapi disebabkan pyakit M yang melanda kami berdua..duk umah jelah..ok apa duk umah kan..tenang je jiwa..yelah hari2 masuk KL ni..sabtu ahad nak jugalah ketenangan...dulu2 aku rajin sgt klu masak gerenti aku bubuh kt sini..tapi skrg jarang sgt dah...nk kata aku tk masak..tak mungkin...gile ke buat kabinet dapur beribu..pastu pakat tgk jer...sungguh tak berbaloi kan...disebabkan aku masak yg simple2 jer..tulah yg malas nk bubuh sini..malu lah...
tunggu aku rajin ye..nanti aku bubuh kt sini balik...berbalik pd yg aku hangin minggu lepas...lega aku tgk dinding lif aku dah kembali bersih..mesti cleaner dah bersihkan....bagus2...minggu ni aku adalah amat free..sb bos ada VM kt Putrajaya..bole aku rehat skit...ye ke??bukan aku ni selalu jer rehat??hahahahha...biasalah kan dh nama PA terjun...mood nk mari keja pun skrg ni tgh kritikal...
tenat dah aku ni....ada sesiapa ada ubat tak??????

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez