13 Oktober 2011

Tak tahu nk kata apa.....

Dicatat oleh Cik Ina di 9:47 PG

Salam dan selamat pagi...mmg aku tk tahu nk kata apa...nk kata aku bad mood mungkin juga..stress pun ada juga...serabut kepala pun ada juga...tp masalahnya yg aku bad mood+stress+serabut kepala disebabkan apa????aku sendiri tk tahu apa masalah aku ni...jiwa kacau kot...hahahahaha..susah wei masalah aku ni...mungkin hormon yg buat aku jiwa kacau ni..tp tulah mcm tk hepi je kan..harap2 esok2 oklah aku ni...ok..aku nk citer skit lah pasal kesedaran kita ttg vandalisme(btul tk aku eja ni)..aku ckup hangin pagi tadi..selama setahun lebih aku duduk umah aku ni..pagi td btul2 buat aku panasss jerr...yelah kita ni duk apartmen..sama2lah kita jaga apartmen tukan..aku btul2 tk faham apa masalah yg sebenarnya di alami oleh golongan ini???sakit hati sgt ke tgk dinding lif tu bersih tanpa conteng2???aku tahu mana2 apartmen akan mengalami situasi yang sama..napelah tkde kesedaran langsung??apa yg golongan ni dapat bila smua dinding lif di conteng dengan perkataan yg tak senonoh??kerana kebodohan dia kita dapat malu..bayangkan family atau kawan2 nk berkunjung ke umah kita..masuk jer lif terus di sajikan dengan contengan yg memalukan...maaf cakaplah bagi aku bodohnya budak2 ni..klu budak2 cerdik tkkan buat smua ni..tk bole tgk agaknya dinding tu bersih..ntah apa kaitan dinding lif tu gan hdup dia tk tahulah..kotlah dinding lif tu buat dia tk lulus exam...adoooo aku btul hangin...yelah apartmen aku ni kira barulah kan..apalah salahnya sama2 jaga kebersihan gan kecantikan...susah btul mcm ni...tkde kesedaran langsung..agaknya sebelum ni,golongan ni hdup dalam gua kot....

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez