03 November 2011

Taadaaaa....

Dicatat oleh Cik Ina di 1:54 PTG
Salam...sekejap timbul sekejap tenggelam..mcm tk kenal kan...sihat ke??hehehe..opismate aku dah ada blog skrg ni..bagus2...jomlah kita sama2 berblogging...hari ni ada meeting group unit aku..punyalah mgantuk smpai aku rasa nk keluar je dr bilik meeting tu..tp tk kuar pun..gile tahan mgantuk smpai aku tgk smua org dlm tu double..hahahahaha....opps..minggu depan raya haji kan..korang balik kg tk??aku balik alor star belah my hubby..sb raya puasa kan aku dh balik kg aku..aku ikut jer mana2...Jd terpaksalah aku settle kan kerja apa yg patut..sb aku nk cuti..adooo bos lak nk g outstation..tkpe aku settle bab aku..pandai2lah ye...

ni nasi lomak order time meeting td..rasa dia??entahlah no komen...order dr cafe bawah jer..


ni pun mknan meeting juga tp di order dr luar..yg ni mmg sedapppp..tak caya ke??tnyelah aku...hehehe...

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez