12 Oktober 2011

Padamu Ku Bersujud...

Dicatat oleh Cik Ina di 3:17 PTG
Salam...sekejap timbul..sekejap tenggelam..dah jd kebiasaan dah kan...senyap itu lebih baik kan..drp bising tkde apa...ni aku nk share gan korang..lagu Padamu Ku Bersujud...aku suka sgt lagu ni...tenang je hati ni...bila dengar je lagu ni...sedih pun ada gak...yelah keinsafan tu datang...tambah lak skrg ni dah musim haji..seronoknya aku tgk jemaah Malaysia yang dapat ke sana...tu yg buat aku rindu pada Baitullah...tgk kaabah berdiri megah depan mata kita..buat diri kita bukan takat sebak..menangis ko....1 pgalaman yg tak mungkin aku dilupakan smpai bila2.....mudah2an ALLAH murahkan rezeki aku lagi agar aku dapat jadi tetamu ALLAH lagi...Insyaallah....kepada semua jemaah haji..selamat berangkat..selamat menjalani ibadat haji gan selamat kembali....

video

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez