20 Oktober 2011

Servis Tip Top....

Dicatat oleh Cik Ina di 8:51 PG
Salam dan selamat pagi...dah sarapan ke??aku dah..ikutkan dah jemu gan menu kt cafe opis ni..tp nk buat mcmne kan..tk mkn lapar kan...hari ni kepala aku weng2..tp stil ok lg..tak sabar nk tunggu esok sb family aku nk dtg..hehehehe...berbalik pada tajuk..mmg terbaikkkk lah..aku sebenarnya dah lama tk g Pizza hut kt Wangsa maju tu..sb area umah kitaorg dh ada PHD tu..kt Prima Sri Gombak..kira tk yahlah kan nk g jauh2..so semlm my hubby teringin nk mkn pizza..aku ingatkan nk tapau jer..malas nk g jauh2 ni..padahal bukan jauh mana..lagi 1 bukan aku yg drive pun..mgada2 btul aku ni kan..aku malas nk pi jauh2 sb semlm hujan bukan main lebat lagi kt umah aku..tapi disebabkan org nk belanja..mak ok jerrr...kagum sekejap aku bila tgk layanan yg tip top ni..last aku pi..nk panggil budak pizza utk order pun dekat setengah jam..punya lah lembap...tk tidak lagi sekarang...korang akan dilayan secepat kilat hanya di pizza hut wangsa maju....mcm tulah kan..muka sentiasa senyum jer..kita tgk pun seronok..

semlm server kami namanya Ana...







kami berdua ambik set yg utk 2 org..cuma upkan gan salad ni..nmpak jer sikit..tp tercungap2 kami berdua nk habiskan smua tu...ada 1 mende yg aku tak suka skit..time kami smpai tu adalah couple kt hujung tu..yg laki tu asyik tgk jer kitaorg..tambah bila aku duk snap gambar2 mknan ni..tgk tk berkelip...adooo ada hutang ke??atau ingat kami tk mampu nk bayar ke??dia mkn pun awek yg bayar...jgn pandang org pada pakaian tau...mentang2lah kami hnya pakai jeans gan t-shirt jer...tk vogue mcm setengah org...i tak kesah u....janji kami bahagia...

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez