19 November 2010

Jiwa Kacau dan luahan hati...

Dicatat oleh Cik Ina di 2:33 PTG
salam..dulu hari2 aku update blog..skrg ni entahlah..jiwa kacau..smpaikan nk buat kerja opis tu pun aku malas..fikiran aku tk tenang..aku btul2 heran..pada zaman yg serba serbi moden ini masih ada juga org kita yg percaya kpd pkara2 syirik2..agaknya tk sekolah ke hape??dah terang lagi bersuluh pkara2 syirik tu adalah dosa besar dlm islam..tapi perbuatan itu jugalah yg sesetengah org duk amalkan..kat dunia ni bolelah bergembira atas kesengsaraan..penderitaan..kesakitan..mahupun kematian mangsa...tapi di akhirat..akan terima balasan yg setimpal kerana menduakan ALLAH TAALA..tk guna 1 apa pun amalan di dunia ini..seandainya dtg melutut di kaki aku..belum tentu aku akan maafkan..aku harap ALLAH sentiasa bersama aku dalam aku menghadapi segala ujian ini..cuma 1 aku pegang..ajal maut semua di tangan ALLAH...

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez