10 November 2010

Salam...

Dicatat oleh Cik Ina di 8:16 PG
byk hari juga aku tk update blog..nk kata pyakit 'M' tk juga tapi masalah paling utama adalah server kt opis ni..fesbuk dia lepas..blog ni nk bukak bukan main sakit jiwa tau..balik umah malas pulok nk update..IE aku pun kadang2 bengong..tk tahulah sb apa..silap hr bulan aku yg sakit jiwa...oklah..melalut2 lak aku ni...


nilah bekal aku hr ni..nmpak tak??mana nk nmpak klu tutup tk bukak kan...hehehehhe


haaaa nilah spiral goreng sempoi...hahaha nama tu...1 tupperware ni bykkan..tkdelah aku nk melantak smua sepagi ni..ni utk pagi gan tghari nanti..kira bahagi dualah...aku dh tk lalu mkanan kt kafe..sb tu aku lebih rela bwk bekal...tkdelah kelam kabut pun pagi2..janji mlm tu prepare siap2..pagi tu terus jer masak kan..klu pagi tu baru nk potong itu ini..lambatlah klu mcm tu..mcm aku..nasi aku kena sediakan juga utk my hubby...oh ye..aku skrg tgh diet..so tk mkn nasi lah..alhamdulilah dah 10 hari aku berjaya tk mkn nasi...hehehehe...utk nasi my hubby aku masakkan yg simple2 jer..aku tk kesah buat smua tu sb aku sayang sgt kt dia..hehehehe..sapa tk syg laki oiii...

2 ulasan:

MiSs D on Khamis, 11 November, 2010 berkata...

salam..hehe ni 1st time bace blog sis..hehe selamat berkenalan..tgk spiral sis ni buat saye lapar lak..hehe simple2 pun mst sedap kan..hehe

Cik Ina on Jumaat, 12 November, 2010 berkata...

wkuslm..selamat bkenalan..tq sb baca blog akak ni..btul kata rahaida..yg simple2 tulah yg paling sedapppp..

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez