03 Jun 2010

Macam tak percaya.....

Dicatat oleh Cik Ina di 9:02 PTG
salam semua...hari ni aku EL lagi..sbnya aku tak sihat..mmg tak larat sebenarnya tapi aku kena paksakan diri juga sb hari ni aku ada appointment gan pmaju rumah utk dapatkan kunci...hati berkobar2 walaupun tak sihat...punyalah hepi teruja smpai gambar 1 keping pun tk ambik..yelah rumahku syurgaku yang ditunggu2 dah siap dan bakal kami duduki...so skrg ni aku dah start survey kabinet dapur gan grill..tadi adalah pegi tinjau2 harga dapur gan hud tu..dah ada yang berkenan cuma tunggu masa je nk beli..so tunggu my hubby bincang gan org yang nk buat tu je...klu smua ok...laju je aku ajak my hubby pi beli...excited terlebih aku ni kan...hihihihih

1 ulasan:

2a2i on Jumaat, 04 Jun, 2010 berkata...

Mesti teramat teruja nak masuk rumah baru,almaklumlah dapat umah sendiri siapa x teruja kan?

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez