10 Jun 2010

Home Sweet Home...

Dicatat oleh Cik Ina di 9:52 PG
Alhamdulilah syukur ke hadrat illahi atas segala nikmat yg diberi..aku terima dgn redhanya rezeki yg ALLAH bg..mungkin ALLAH bagi rumah dahulu untuk kami...gembira tak terkata rumah yg kami tunggu2 dah jadi milik kami...kebetulan semlm aku mc..dalam keadaan aku yg tak stabil, aku gagahi juga utk ke rumah baru kami..rumah kami mmg cute btullah...ckuplah untuk kami bdua...layan jelah gambar ni...


Ruang tamu kami....


bilik utama...


bilik no.2...


bilik no.3...


dapur..cute kan....hihihihi


yard....

tak sabar aku nk pindah msuk umah ni..bila dan settle grill gan pasang lampu gan kipas...insyaallah secepat kilat aku akan pindah...kebetulan semlm smpai barang yg aku order iaitu rumah telur (egg house)..aku order dari http://abbyrubieta.blogspot.com...ni dia rumah telur aku....

1 ulasan:

2a2i on Khamis, 10 Jun, 2010 berkata...

Na...tu tingkap naco tu awak tukar ngan sliding window pah tu kasi tinted skit......

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez