15 Jun 2010

Home Sweet Home lagi....

Dicatat oleh Cik Ina di 7:13 PG
salam dan selamat pagi..lama dah tak updates blog ni..bukan apa tkde citer pun..lagi pun pyakit M dah datang...tambah pulak bz sejak akhir2 ni..citer ni dah lama dah..ahad hari tu..tapi aku tetap nak bgtau juga..yelah progress umah aku ni..alhamdulilah kipas gan lampu siap gan wayering(btul ke eja ni..lantaklah) dah settle..railing curtain pun dah..kontraktor tu jnji gan aku jumaat ni diaorg nk pasangkan grill umah aku tu...punyalah bangang soalan yang dia ajukan pada aku.."bila u nak pindah masuk"?...adooolah ada juga aku sekeh pala ni nanti..aku apa lagi terus jawab bagai machine gun lah.."u tak siapkan umah i,mcmne i nk pindah masuk??byk tanye lak...i bila u dah settle smua..secepat kilat i pindah...hangin juga aku time tu..mungkin aku penat sgt hari tu sb tu rasa nk marah org je...so layan jelah....




Kipas utk hall..aku guna yg biasa2 aje..save bajet..hihihi


ni lak kipas utk setiap bilik....


lampu kt hall...simple jer kan...


smua pili paip aku kena tukar tau...yelah pmaju guna yg plastik punye..mana tahan lama mcm tu...punyalah diaorg nak save kan...

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez