17 Jun 2010

Lagi Home Sweet Home....

Dicatat oleh Cik Ina di 8:12 PG
salam dan selamat pagi smua...tgk tajuk mesti ada yg myampah..ahhh biarlah lantaklah apa yg org nk kata kan...janji aku bahagia gan khidupan aku...alhamdulilah progress umah aku siap cepat dari yang dijangka..semlm kontraktor dah call aku bgtau smua dh settle..aku apa lagi..balik kerja terus pegi tgk umah...aku mmg puashati lah gan kerja diaorg..berbaloi2....tak sabar nk pindah ni....layan jelah gambar yg tk seberapa ni...









2 ulasan:

2a2i on Khamis, 17 Jun, 2010 berkata...

tu grill yang besar tu kt mana?, entrance utama ker?.....Pintu dah kaler putih x yah ah tambah kaler lain......hikkkk minggu depan bolehlah pindah tu....apa lagiiii House Warming lak pulak erkkkk.......

Cik Ina on Khamis, 17 Jun, 2010 berkata...

ha ah tu entrance tu...sabtu ni nak bsuh umah..insyaallah minggu depan msuk umah baru...

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez