28 Jun 2010

Lamanya tak tgk blog....

Dicatat oleh Cik Ina di 11:13 PG
salam dan selamat pagi...monday blues dan mood aku tiba2 down bila smpai opis...sb apa tau..ada org buat taikkkk...sumpah aku benci dia smpai bila2 sb aku tk penah kacau hdup dia...tapi dia dah kacau hdup aku...apa ko ingat ko best sgt ke??dahlah..malas aku nk mikir dah...lama btul aku tk update blog..aku mmg bz giler..alhamdulilah aku dah pindah msuk umah baru..semua dah settle..skrg baru rasa penat..penat pun tkpe tapi hati bahagia...26/6/10 aku dah buat kenduri masuk umah tapi gambar tk byk ambik..tak sempat nk snap..yg ada pun tk transfer lagi..nnti2 freelah ye..alhamdulilah semua cousin2 aku yg duk area KL smua datang..siap bwk hadiah lagi...hepi btul aku skrg ni..tenang je bila duk umah sndiri...sebelum aku terlupa..ingat tk lagi umah telur aku..aku dah guna dah...


sebelum...


selepas...nmpak telur kt dalam tu...

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez