21 Jun 2010

Blur2

Dicatat oleh Cik Ina di 10:29 PG
salam dan selamat...hr ni isnin..payah btul nk bangun pagi tadi..mungkin badan aku terlalu penat krn mgemas umah..cuti sabtu ahad br ni aku pulun packing brg..rupanya byk juga brg2 aku..patutlah org kata klu myewa jgnlah beli brg byk2..sb nnti nk pindah teruk...aku dah terkena..padan muka aku..insyaallah sabtu ni 26/6/10 aku akan buat kenduri msuk umah kecik2..alah panggil family aku gan family my hubby aje..28/6/10 hr isnin baru aku akan masukkan brg ke umah baru..bila nk msuk umah baru ni mmg seronok tapi penat pun ada...

1 ulasan:

2a2i on Isnin, 21 Jun, 2010 berkata...

Selamat pindah umah, seronok errrrkkk mesti x sabar kan dah ckp sewa x yah beli barang2 sangat, menyusahkan bila nak pindah.alih2 kena sewa lori besar lak.....

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez