01 Mac 2012

Dicatat oleh Cik Ina di 11:01 PG
Sekejap je dah 1 Mac..cepatnya masa berlalu..tapi aku tetap aku..aku skrg ni malas segala hal..nk updates blog mcm biasalah..mcm ada batu besar atas kpala ni..adooo..tapi kerja umah tetap jalan cuma masak2 je kureng skit..kerja2 opis tetap jalan spt biasa..gile ko keja opis pun aku nk malas2..tak boleh..sgt berbahaya u..kena ingat gaji yg kita dapat bulan2 tu..klu kita asyik malas je mana nk datangnya berkat..biarlah jumlah yg kita dapat tu skit je tp keberkatan tu yg penting..hidup kita pun bahagia kan..smua tu kena ambik kira tau..aku harap sgt2 pasni aku rajin utk updates blog sbkan blog tu kan diari hdup aku..byk sgt dah tertinggal.oklah sambung keja balik..karang2 lak...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez