07 Mac 2012

Mood tarak dtg ooo..

Dicatat oleh Cik Ina di 9:25 PG

Ni lauk yg aku masak hari ahad baru ni..tgk pala ikan aku ni..mendongok ke langit..hahahaha..

beg serbaguna yg ditempah dari kak zizah

Apa nk jadi gan aku skrg ni..mood pd blog makin teruk..pd fb lg lah teruk..tp aku rajin baca blog org..tiap2 hari aku singgah kt blog kesukaan aku..blog sndiri terabai..padan muka aku..susah nk kata..mood tk stabil..pandailah nk slahkan mood pd hal diri sendiri yg malas..skrg ni aku try buat terapi kt al-jabbar..bukan sb aku ada pyakit hati tau..yelah al-jabbar kan terkenal gan tonik hati tu..ni terapi yg aku buat ni utk melancarkan peredaran darah dlm badan kita..1jam = rm6..ok tak?bagi aku ok je..hasilnya???badan aku terasa ringan sgt..migrain/sakit pala dah tkde skrg ni..alah bukan buat apa pun terapi ni,kita just duduk atas kerusi yg disediakan selama 1 jam..korang akan rasalah arus elektrik tu dlm badan kita..isnin baru ni aku dh dapat beg yg ditempah gan kak zizah..dlm blog kak zizah..dia kata pelik sb asyik order kot..hahaha kak zah,biasalah klu hati dah berkenan,order jelah..pastu serba boleh..nk bubuh makeup bole..nk bubuh hset gan purse pun bole klu time nk kuar..apa pun TQ kak zah ye..

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez