27 Mac 2012

Mengantukkkk..

Dicatat oleh Cik Ina di 8:33 PG

Hari ni aku mgantuk sgt2..hset bunyi pun aku tk dengar..tup2 my hubby kejutkan bgtau dah 5.15 dah..adooo baju tak iron lagi..dah tu semlm dah janji gan dia nk bekalkan dia mee goreng..mcmne??aku apa lagi bingkas bangun iron baju kitaorg dulu..sengaja aku cari yg tk susah sgt nk iron..cepat skit keja aku..settle bab baju,msuk dapur potong apa yg patut..terus goreng mee..alhamdulilah tercapai hasrat nk bwk bekal hari ni..yelah aku semlm tapau kt cafe sarapan pagi..tong sampah juga tempatnya..rasa tak ngam langsung gan tekak..bukan nk sombong,tp cubalah masak mcm nk mkn mulut sendiri..ni tak mentang2lah nk jual..ikut suka je masak..duit nak..hangin je aku..klu sedap,mahal aku pun tak kesah..ni dahler mahal..rasa??? Tak tahulah..baik aku masak sendiri..kena gan selera gan aku..

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez