12 Mac 2012

BBQ Land

Dicatat oleh Cik Ina di 3:34 PTG

Hari ni aku mc..sakit kepala yg teramat sgt..tulah time mkan tk henggat dunia..pas mkn tanggunglah akibatnya..gini citernya..sabtu hr tu adik aku call ajak mkn steamboat kt sungai buloh sb dia nk belanja..aku on aje..pegilah kami berempat..aku gan my hubby,adik lelaki aku gan tunangnya..mknlah setakat yg mampu kan..aku ni mmg lah ada resdung tp tkdelah aku ingat teruk sgt..bangun pagi ahad aku sakit pala rasa nk pecah..aku cuma bertahan je..pagi ni msh lagi sakit rasa nk pitam..tu yg pi klinik..doktor kata sakit kepala aku dsebabkan resdung yg teruk..kenalah aku berpantang seafood pasni..padan muka aku kan..hehehe..

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez