08 Mac 2012

Mandi hujan...mcm filem hindustan lak..

Dicatat oleh Cik Ina di 7:33 PG
Minggu ni direct aku gan my hubby mandi hujan time balik keja..feeling filem hindustan lak pulok..hehe..klu berterusan mahu demam lak nanti..so hari ni kitaorg pi keja gan keta..hujan sepanjang mlm dan berterusan smpai pagi ni..semlm aku tido awal gile sb semlm kt opis aku mcm tkde tenaga..penat+mgantuk melampau..balik semlm tkde msk2..masing2 tk mkn pun..bertuah punya bini..bini sapalah ni..hehehe..pg ni smpai opis awal..6.55 dh punch kad..buka pintu opis gelap gelita..on lampu terus aku bukak radio kuat2..mmg aku ni penakut..harap badan je besar aku ni..tapi kita kena beringatkan..oklah aku nk g cafe lah..kelaparan..tulah sapa suruh tk mkn kan semlm..kan dah pagi ni perut berdangdut..k, selamat mjalankan tugas..yg penting esok jumaat..hahaha..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez