23 Mei 2011

Salam Isnin...

Dicatat oleh Cik Ina di 1:15 PTG
Salam smuaaaa...Entri ni khas buat kwn baikku iaitu k.zah ....( ni jerlah yg mampu sy buat )...ok..nilah kabinet dapur yg aku duk hangin dlm entri lepas..alhamdulilah dah settle..baru lega hati aku bila smua dah siap..klu tak..gundah gulana jiwa ini..yelah kita ni ada suami..nk kena sediakan mkn utk suami..klu asyik belasah kedai mana bole beb...sabtu ahad hr tu aku bertungkus lumus kemas smua..yelah 1 umah berhabuk..nk pijak lantai pun tk selesa..hari sabtu tu aku kemas umah smpai kul 4pagi..tido kejap pastu bangun sambung balik kemas..puashati bila dapat kemas..penat??time kemas sikit tk terasa penat sb kita nk cantik kan..pagi tadi baru terasa sakit urat..hahahahhaha...apa pun TQ very much for My hubby sb tolong sama2 buat keja...





walaupun hanya sekangkang kera..tapi ruang dapur ni ckup bermakna bagi aku...hanya ni yg mampu aku buat... oklah dr tkde kan..


1 ulasan:

2a2i on Isnin, 23 Mei, 2011 berkata...

cantik2...tu yg kt dinding tu solid surface jugak ke?....ha memang cantik besttt

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez