30 Mei 2011

Mulakan hari ini dengan senyuman...

Dicatat oleh Cik Ina di 7:59 PG
Salam...wah hr ni rajin sikit updates blog pagi2..biasalah hari ni kan my besday..pejam celik dah tua rupanya aku ni...hari ni genap 31 tahun..mcm tk cayekan..angka sebanyak tu..alhamdulilah syukur kerana ALLAH panjangkan umur aku..berikan aku kesihatan tubuh badan..harapan aku..mcm biasalah..semoga ALLAH makbulkan doa kami berdua..Impian??alhamdulilah byk juga dah terlaksana...oklah kita sembang bab lain lak..hr ni senang hati btul tgk jalan raya..bukan main lengang gile lagi..sedangkan kami kuar pun kira lambat jugalah dari biasa..mmg btul kuatlah penangan budak sekolah ni..alangkah bagus klu hari2 mcm ni..tkdelah stress menghadapi jammed..keadaan opis amat lengang sb ramai yg bercuti..biasalah klu anak cuti sekolah mak pak akan cuti sekali..adatlah kt KL ni kan...aku tk cuti pun..plan nk balik kg ada tp tkdelah smpai nk apply cuti..tapi tgk lah mcmne dulu..oklah..nk breakfast dulu..hr ni mkn roti canai telur jer..tu pun kirim kt akak kt opis ni...bye...

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez