09 Mei 2011

Mood yang tk kunjung tiba....

Dicatat oleh Cik Ina di 11:45 PG
Salam..apa khabar???aku jer yg tk brp nk sihat..yelah sejak balik, batuk bukan main smpai suara mgalahkan rockers..biasalah ujian tu..kita kena redha..skrg ni msh lagi batuk2 terutama waktu mlm..mood nk intai2 blog msh lagi kureng...tk tahulah sb apa...malas pun ye..aku rasa badan aku ni tk ckup rehat..sbnya sejak balik..tiap2 minggu ada sajer aktiviti yg tk terancang dan tk dapat dielakkan..kesudahannya..kepenatan...aku rasa aku perlukan masa untuk rehatkan badan..tenangkan fikiran tk payah..sb fikiran aku ok..badan ni rasa lemau...umah lak tgh construction..adoooo...harap2 hujung minggu ni settle smua..senang skit aku nk kemas..wah skrg dah bulan mei..tk lama lagi besday aku..sekejap jer umur dah bertambahkan..alhamdulilah mudah2an Allah permudahkan segalam urusan aku..oooopppss ramai yg tnye aku..mcmne g umrahkan..sini ikhlas hati aku bgtau..umrah ni terlalu seronok..sekali kita jejakkan kaki ke rumah ALLAH,nescaya kita akan rindu utk kembali lagi..terlalu banyak kenangan manis aku alami...syukur alhamdulilah kerana terpilih menjadi tetamuNya..dan yg pasti ketenangan yg aku dapat..tk dapat aku luahkan....wasalam...

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez